نوشته شده در تاريخ جمعه 26 دی 1393برچسب:, توسط میلاد دارستانی |

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

با سلام خدمت همه ی دوستان گرامی . . . هی دنیا . . . . چقدر عجیبی . . . باور نمی کنم که توی دنیا کسانی هستند که برای خندیدن و برای آزادی بیان دل میلیون ها نفر رو میشکنند . . . واقعا این چه آزادیه؟؟ این مجله ی به ظاهر فوکاهی کارش خنداندنه یا دل یا اهانت یا . . .

می گویید که چرا برای اونهایی که توی پاریس به گروگان گرفته شدن ناراحت نیستم؟؟ بلی نیستم . . . راستش انقدر توی عراق و سوریه بیگناه کشته شدن که نمی تونم این هزاران نفر رو فراموش کنم و به چندنفر فکر کنم . واقعا مردم اروپا نشان دادن که چقدر به سوریه و عراق اهمیت می دن؟؟؟ توی عراق و سوریه هزارن نفر کشته میشن ولی توی اروپا مردم همه کر و کرن (یا بهتره بگم که خود را به کوری و کری زدن) ولی به محض این که چندتا اروپایی کشته می شن همه  دنیا رو خبردار می کنن! حالم از این آزادی به هم می خوره.

چندتا تروریست داعشی که مردم را میکشن کارهای تروریستی که می کنند و همه ی دنیا می دونه که این ها دست پروده آمریکا و امثال آنها است اون وقت اون آدم نامرد همه ی این ها رو از چشم پیامبر عزیز اسلام می بینه . . . این فرهنگ و تمدن اروپا؟؟ واقعا متأسفم

هرچقدر هم توهین کنید پیامبر پیش ما عزیزتر میشود.

اللهم صلی علی محمد و آل و صحبه و سلم

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, توسط میلاد دارستانی |

سلام

راستش من جز دانشجوهایی هستم که وقتی برمیگردن خونه همه ی کتاب هاشو با خودش می بره و دست نخورده بر میگردونه!! ولی اینبار برای فرجه ی ترم سه تصمیم که به خونه برم و اونجا درس بخونم

خوب . . . الان دو سه روزیه که خونه هستم و متوجه شدم که کتاب و جزوه ی مبانی برق رو فراموش کردم. دیشت تو اسکایپ داشتم با محسن (هم کلاسی) حرف می زدم گفت که برای ارائه ی مقاله ی isi  باید توهم باشی!!! . . . . خوب من هم گفتم اشکال نداره فردا زودی می رهم کرمانشاه کارهامو انجام می دم و برمی گردم .  . . اما . . . الان ساعت 4 و نیمه و تویه شهرمون این اتفاق افتاد .

...

...

 

...

 

جاده بسته ست . . . . . الان چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟

.: Weblog Themes By Milad Darestane:.

بسي ممنونم از دشمن, که پيش دوست هر ساعت بدم ميگويد و مي آردم هر لحظه در يادش.